Vakantie! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 April 2006 | Guatemala, Antigua

Eindelijk weer een berichtje! Inmiddels zit de vakantie er alweer bijna op. Mijn ouders gaan alweer bijna naar huis, echt snel gegaan!
Eerst nog even over de activiteit van die vrijdag dat ze aankwamen. Was wel geslaagd dagje voor die kinderen. Ik heb de hele dag bij een muur gestaan, die de kinderen met hun handen zouden bedrukken. Was best een leuke, maar ook vermoeiende taak! In totaal op de dag ongeveer 250 kinderen begeleid naar die muur en geprobeerd ze fatsoenlijk hun handafdruk te laten zetten, niet altijd even gemakkelijk. Maar het resultaat mag er zijn vind ik. Een mooie muur en de handjes die minder mooi zijn (FLATS! op de muur, helemaal uitgestreken) zijn eigenlijk juist wel grappig en maken de muur kinderlijk. Fotoos komen later....
En toen savonds naar het vliegveld met mijn ouders! We zijn in Antigua geweest waar ik woon, bij mijn stageplaats in Alotenango natuurlijk, bij het meer van Atitlan (met een boottour 3 dorpjes afgeweest ook), naar chichicastenango ons KAPOT gekocht aan souvenirs :P, vervolgens terug naar antigua en de volgende dag mijn ouders naar Tikal (in een luxe hotel direct aan het zwembad :)) met 40 graden erg prettig!, ik was ondertussen in El Paredon, het surfkamp, en daar kwamen mijn ouders toen ook heen. Gezelligheid op het kamp, maar niet genoeg voor mijn ouders (voor 3 dagen) dus besloten om naar Livingston te gaan. Idioot idee eigenlijk, van kust naar kust gereist!!! Maar we waren er en dat was ook mooi :) En ook hier.... fotoos volgen later!

]Op het moment topdrukte in Antigua vanwege semana santa. Wel leuk, dus volgende keer meer!

adios xxx marieke

• 15 April 2006 - 10:01

Nomar:

hallo kleintje

• 16 April 2006 - 14:13

Inge:

Hoi Marieke!
    Heb net papa en mama van Schiphol opgehaald en alle foto's bekeken. Echt super! Alleen nog graag een foto met jouw nieuwe kapsel aub. Dus zonder hoofddoek en met de vlechtjes.
    Ik heb een hele mooie tas en een haarband gekregen en een magneetje, want de placemats en servetten heb ik al van jou gekregen 2 jaar geleden. Nu moet de tas wel eerst in de was, want toen ik hem aan het bekijken was , was ik net zo bruin als papa en mama. Hij geeft dus af. Zal je na pasen als ik met je vriendje heb geluncht meer schrijven.
    Kus Inge

• 17 April 2006 - 20:37

Lettie:

De vakantie waar we zo naar uitgekeken hebben is alweer voorbij. De tijd is voorbij gevlogen. het was een aaneenschakeling van hoogtepunten. En vooral was natuurlijk super dat we al die plaatsen en mensen gezien hebben waar je het over hebt gehad.
    Nu weer volle kracht vooruit op de stage, want daar is echt veel te doen. Heel veel plezier met alle mensen daar. geniet van al het moois en leuks dat je stageperiode te bieden heeft.
    Liefs en tot op msn, Moederz

• 18 April 2006 - 09:06

Petra:

Hoi meisje,

dus effe lekker de tourist uitgehangen met je ouders :p
    Ben benieuwd naar je foto's. Tot het volgende verhaaltje...

X Petra

• 22 April 2006 - 16:32

Ramon:

hallo kleintje wel vertellen hoe de wedstrijden waren he van het surfen enz spreek je snel weer xxx
    je mannetje