Ik ben al weer beter. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu Ik ben al weer beter. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

Ik ben al weer beter.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Februari 2006 | Guatemala, Antigua

Hier voor sommigen eindelijk weer eens bericht van mij. Ik ben zondagavond om de een of andere reden ziek geworden. Is wel gebruikelijk hier opzich voor reizigers... reizgersdiarree.... bahbah. Dat was niet leuk! Vooral de zondagnacht was een ramp. Niet geslapen en veel naar de wc... Maar ik ben heel snel beter geworden. Heb veel gedronken en ORS zakjes in mijn thee gedaan. Ook had mijn gastmoeder Maria een té natural die goed was. Er zat een of andere kruiden in, in het pannetje zag ik een complete bloem drijven en een soort soda en limoen erbij. Dat heeft me weer helemaal opgekrikt! Ben al naar een notenfarm geweest en vandaag naar het uitkijkpunt over Antigua ´Cerro de la Cruz´. Ook de eerste lessen spaans gehad!! Is weer leuk en leerzaam. Wel vermoeiend. Er zitten echt veel buitenlandse studenten in Antigua. ook in feruari. Dus we maken hier nog wel vrienden ;)
Ik kom snel met een groter verhaal, ik heb nu een ´druk leven´ met voorbereiden op het project, land kennen, vrienden maken, naar school, beter worden en veeeeel slapen. Alles is zo vermoeiend!
Tot snel,

groetjes,

Marieke

• 09 Februari 2006 - 13:21

Kees Goudsmit:

hoi marieke, ik lees nu voor het eerst je website en vind het meteen leuk om op deze manier jou en je maatjes te kunnen volgen . Ik zal dit zeker blijven doen.(gezonde nieuwsgierigheid en belangstelling)
    Zo kan ik ook mee praten als ik weer eens bij ronald en lettie ben.
    Succes met je spaans en ik blijf nieuwsgierig naar je belevenissen.
    Groet van de kees en ellen

• 09 Februari 2006 - 19:00

Lettie:

Hey Marieke,
    Hoe zit dat met die foto's. Ik kan niet wachten om te zien hoe het er allemaal uitziet. Je hebt nu ruimte genoeg toch???
    xxx

• 09 Februari 2006 - 20:55

Nienke:

Ha,

Gelukkig ben je speedy beter geworden.
    Had je nog kans gehad om naar het CD-tje te luisteren? Ik ben benieuwd of je het ook grappig vond.

Hasta la vista,

Nienke

• 10 Februari 2006 - 18:09

Els:

Heyj leuke site! Goed om te horen dat alles (weer) goed met je gaat! Enjoy en succes!
    X els

• 13 Februari 2006 - 10:40

Ien:

Ha zoontje!! Wat erg van die buikloop!! Ik zal maar wat diarree remmers meenemen als ik naar je toe kom!:P Ik heb het een en ander met mijn reismaat besproken en hij laat me deze week weten of hij wel of niet mee gaat. (Hij wil wel mee maar moest nog vakantie regelen..) Dus dat laat ik jou natuurlijk ook zsm weten. Dan boek ik het reisje!!
    Veel plezier en succes,
    Groeten xx je vader

• 13 Februari 2006 - 17:25

Monika:

Gelukkig ben je al wat beter. Hoe is het met gestreste Bibi, is ze erg gestressssst? Anders moet Maria stiekem wat rustgevende kruiden in haar thee doen.... hahaha
    Succes verder