Esperanza en blijven reizen! - Reisverslag uit Rome, Italië van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu Esperanza en blijven reizen! - Reisverslag uit Rome, Italië van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

Esperanza en blijven reizen!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 December 2008 | Italië, Rome

Hallo beste lezers :)

Een bericht vanuit Rome zat er helaas niet in, maar wel achteraf natuurlijk met een aantal mooie fotos er nog bij.
Helaas heb ik mijn Guatemala verhaal op het allerlaatst niet helemaal kunnen afronden. Je hebt het in zo'n laatste week ook zo druk! Helaas vooral met afscheid nemen, wat soms best moeilijk was. Elke dag was er wel iemand om afscheid van te nemen, geen feest dus. Maargoed het is allemaal gelukt en ik ben al weer een paar maandjes in Nederland. Nu hard op zoek naar een baan, want er mag wel weer eens wat geld binnenkomen!

Maar oke, tot die tijd heb ik wel lekker veel tijd om mijn werkzaamheden voor Guatemala in Nederland nog voort te zetten. Ik ben dus flink in de weer geweest voor stichting Esperanza. Dit is o.a. terug te zien op de website van Esperanza www.stichtingesperanza.nl, in verschillende krantenberichten (Trompetter, Zondagsnieuws, Eindhovens dagblad), in het tijdschrift Mijn Geheim!!, op hyves (bij bedrijven/verenigingen heeft Esperanza een eigen hyves) met o.a. een eigen donatiegadget!, op verschillende websites als www.allegoededoelen.nl en www.geefsamen.nl waar alles te vinden is over stichting Esperanza, de uitgave van een allereerste nieuwsbrief, een ANBI erkenning van de belastingdienst en zo nog veel meer!

Ik zal nog een aantal laatste fotos plaatsen van Guatemala en Rome, tot de volgende keer!

xxx

• 03 December 2008 - 11:27

Els:

Heyjj!!
    Lekker ff op vakantie naar Roma:), zo te zien nog lekker warm daar! Hier wordt het elke dag kouder tot zo'n -13..arghh!!Haha maar mijn vertrek komt stiekum ook alweer dichterbij, tijd gaat echt zo snel!! Aan afscheid nemen wil ik liever nog niet denken!!En dan een baan zoeken ook!arghh!! Jij mag eerst:p!!haha, succes met zoeken en ik zal je komen bijstaan volgend jaar!
    XXX Els en de grtz aan Johnny

• 03 December 2008 - 11:47

Maaike:

Hey Marieke (en Johnny),
    Leuk dat jullie nog naar Rome zijn gegaan (Johnny had het me verteld, maar helemaal vergeten). Geniet nog even van je vrije tijd, want als je een baan hebt dan wil je alleen maar vrij! Ik zie jullie hopelijk in Febr...En succes met zoeken!
    xx maai