Eilandhoppers - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu Eilandhoppers - Reisverslag uit Managua, Nicaragua van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eilandhoppers

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Juni 2008 | Nicaragua, Managua

Hola queridos amigos, familia, conocidos y todos los demas!

Daar zijn we weer, ff een berichtje! Inmiddels al weer aan het einde van onze reis in Nicaragua, morgen vliegen we naar Roatan / Bay Islands / Honduras. Zo, nou weten jullie wel ongeveer waar :)

Nicaragua is zeer vet kunnen wij jullie met zekerheid zeggen! We hebben genoten van de hitte, de bosjes, de bergjes, de plasjes, het water, de pueblootjes, de pescadootjes en de licuadootjes de leche con banano!
Vertaling: 34 graden, dry tropical forest met veel vogels (merels ,)) en apen, volcan Cerro Negro en uitzicht op andere, lago de nicaragua met daarbij ojo de agua, de grote oceaan, dorpjes/stadjes als Leon en Granada, verse vis ieder een hele en de voor inmiddels velen welbekende overheerlijke fruitdrankjes met melk in de smaak banaan! Jaja, bananen en apen in het verhaal :) Dat krijg je hier in die landen...

Nu dus als een stel rijke westerlingen morgen luxueus opgehaald door een prive taxi naar het vliegveld voor onze superdure vlucht naar het immerzonnige caribische paradijs roatan!!! ja, een applaus mag!

Misschien laten we daar nog ff wat van ons horen. Anders geen zorgen, wij liggen lekker te bakken op parelwitte stranden of te snorkelen in azuurblauwe zeeen :)

Hasta la proxima!

Marieke y Johnny

  • 23 Juni 2008 - 05:49

    Lettie:

    Ha Marieke en Johnny,
    Leuk om weer de nieuwe blog te lezen. Ik kijk uit naar de foto's. Zo te lezen hebben jullie weer enorm veel gezien en gedaan in een paar dagen, je kunt slechtere vakantie-ervaringen hebben, we horen later wel de lange versie van de verhalen. Veel plezier in Roatan, volgende fase in het feest.
    En dan staan de kippen alweer op je te wachten. Nog maar even niet aan denken.
    Liefs, xxx Lettie

  • 23 Juni 2008 - 08:01

    Niels :

    He Marieke
    Jij geniet wel van het leven kan ik wel zeggen. Ik heb niet alles van je gelezen want ja zoals altijd in Nederland moet er hard gewerkt worden om mijn diploma te halen. Maar goed die heb ik bijna binnen. Mijn scriptie is af en kan hem volgende week precenteren. Ik weet niet of je nog wat van de voetbal heb mee gekregen maar we liggen er uit jammer. Dat ijn toch leuke moment om even naar de kroeg te gaan. Van het weekend was er weer een groot feest in Reeuwijk.
    Nog een paar weken dan kan ik ook weer eens op vakantie. Ik zie je later Alfred Niels

  • 23 Juni 2008 - 08:11

    Nienke:

    Wel een beetje vals: al die heerlijke vakantieverhalen terwijl wij hier zitten te ploeteren.
    Nog twee weken en dan heb ik ook wat meer vrije tijd. Nog even gas op de plank dus.
    Geniet van het laatste stukje samen.

    Veel liefs,

    Nienke

  • 23 Juni 2008 - 08:57

    Michelle:

    Hey Kema,

    Zooo wat een foto's, echt superleuk ook vet van die lava enzo! Wat doe je met die kip op de foto?....ik vind het maar een beetje kippig hoor;)
    Ik denk aan je in Nederland!
    Veel plezier daar nog geniet van de parelwitte stranden en de azuurblauwe zeeen;) groetjes aan Johnny:)

    kusjes Lemi

  • 01 Juli 2008 - 12:25

    Your Dear Volunteer:

    Heeee boss!
    Alweer terug in het oude vertrouwde Antigua? Nou ja wat ik even wilde doorgeven is dat je je mail moet checken, er komt waarschijnlijk binnenkort eentje van een zekere heer Ron Gelaude. Fets had hem ontmoet in het vliegtuig en wat over het project vertelt en hij wilde dus contact met je opnemen. Waarom weet ik dus niet precies maar ik gok dat Johnny zich geen zorgen hoeft te maken ;) Nou doe de groeten aan iedereen daar, vooral Marco en Maria, veel plezier met bibi en we mailen nog wel weer een keertje!

    Besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 83655

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 13 September 2015

Oostenrijk, Italie en Frankrijk 2015

08 Mei 2015 - 13 Mei 2015

Istanbul mei 2015

20 November 2014 - 18 December 2014

Nieuw zeeland 2014

29 Juli 2013 - 23 Augustus 2013

Zuid Afrika,Botswana en Zimbabwe 2013

01 Mei 2013 - 05 Mei 2013

Porto 2013

16 Oktober 2012 - 20 Oktober 2012

Malta 2012

15 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Huwelijksreis Singapore en Bali

11 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Griekenland 2011

16 Mei 2010 - 12 Juni 2010

Thailand 2010

22 Juni 2009 - 18 Juli 2009

Zuid afrika!

01 Maart 2008 - 01 Augustus 2008

Guatemala 2008

02 Februari 2006 - 01 Augustus 2006

Guatemala 2006

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste/overige reisverslagen

Landen bezocht: