Weer een (paar) landje(s) verder! - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu Weer een (paar) landje(s) verder! - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

Weer een (paar) landje(s) verder!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Juni 2008 | Honduras, Tegucigalpa

Dag beste wegloglezertjes van me!

Er staat dan wel een mooi Honduras vlaggetje, maar we zitten stiekem alweer in Nicaragua! Jaja, de reis vliegt!

Van extreme regen gelukkig totaal geen last meer gehad. We hebben zoals gepland gewoon lekker gesurfd in El Salvador (allebei verbrand!) en dat ging best al behoorlijk zelfs :) Vervolgens hebben we alle hoofdsteden een aanzoek gedaan. Conclusies:
San Salvador: welvarend, best mooi (ook de taxies), alleen niks anders te doen dan shoppen in de shoppingmall Metrocentro
Tegucigalpa: iets kariger, warm, onvriendelijke taxi chauffeurs, maar wel zeer mooie parkjes!
Managua: karig als je de verkeerde kant op loopt, wel lekkere verse sapjes en ontbijtjes en bovendien een goeie plaatselijke kunstenaar :) (We hebben natuurlijk even een schilderijtje bemachtigd!)

De komende dagen op het programma:
- strand! want het is hier vet heet!
- chinandega (stedenband met eindhovuh!)
- nog een vulkaan op, met een ski achtige afdaling :D
- doorreizen naar het prachtige oost nicaragua, met als tussenstop Granada (een soort Antigua (voel ik me weer ff thuis))

Fotos volgens pronto.

Hasta luego!
Marieke en Johnny natuurlijk

• 13 Juni 2008 - 07:17

KeepOnRocking!Pappie:

Geniet ervan met z'n tweetjes.Dat zal zeker lukken als ik dat zo allemaal lees van jullie avonturen. Ben benieuwd naar de foto's !

Me gusta viajar !

Hasta la proxima vez !

• 13 Juni 2008 - 20:53

Bibi:

Relaxt, effe snel weten wat jullie beleven, de uitgebreide versie hoor ik 'straks' wel :) hihi Nederland heeft net gespeeld, iedereen is door het dolle heen. Nl - Italie 3-0 en nu NL - Frankrijk 4-1!!!!
    Groetjes
    Bibi
    p.s. ik ben het eens met cuidado pappie!

• 14 Juni 2008 - 14:58

Inge:

Hee!

Zo te lezen vermaken jullie je wel. Hier ook alles goed, ben op dit moment druk bezig met het opvoeden van onze nieuwe aanwinst, een puppy!

Groetjes Inge

• 15 Juni 2008 - 09:12

Els:

Vette foto's! Stelletje surfchicks/chicas;)! Veel plezier nog!

XXX
    Els

• 18 Juni 2008 - 11:28

YDV:

Whaaa ik ben jaloers! Zit ik hier weer in het oude vertrouwde nederlandje terwijl jij nieuwe gebieden exploort. Maar omdat je toch mijn dear boss blijft wens ik je super veel plezier daar met je novio en ik hoor het wel weer als je terug bent in Alo!

Besos

Je dear volunteer

Ps: Gooooodsamme, zijn ze mijn weekendtas met al mijn inkopen kwijtgeraakt op dat NY! (waaronder ook die voor esperanza) Maar ze zouden vandaag bellen dus ik wacht nu in spanning af...