De reis zit er op, weer terug aan het werk! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu De reis zit er op, weer terug aan het werk! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marieke Cornelissen - WaarBenJij.nu

De reis zit er op, weer terug aan het werk!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

03 Juli 2008 | Guatemala, Antigua

Tja, dat was het al weer... De reis van Johnny en mij is nu echt voorbij! Johhny zit op het moment in het vliegtuig onderweg naar huis en ik ben door Marco al weer thuis gebracht naar mijn oude vertrouwde kamertje. Vreemd is het wel eventjes, maargoed, nu mogen we dus weer allebei hard aan het werk. Johnny op zijn werk in NL en ik ga natuurlijk hier nog even verder met mijn werk in Guate! (geen ogenuitstekende verhalen dus meer nu op deze weblog over azuurblauwe zeeen, ik ben eerder jaloers op die 30 graden vol zon bij jullie terwijl het hier elke middag regenseizoen is!)

Inmiddels is Bibi (andere helft van stichting Esperanza) in Guatemala aangekomen. Met haar zal ik de komende 2 weken flink overleggen, zaken uitzoeken, dingen vastleggen, (enzovoort enzovoort, druk als kleine baasjes! (T. Maassen, pardon :))) zodat stichting Esperanza de komende tijd op goede rolletjes zal lopen, zowel in Nl als hier in Guate.
Daarnaast ga ik uiteraard ook komende week weer aan de slag in mijn klasje. Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen als ze me weer zien na meer dan een maand. Zouden ze Seno Mariek gemist hebben? ;)

Tot slot zal ik bij dit bericht nog wat fotos van de reis toevoegen, want mijn lieve ouders hebben me weer wat fotoruimte kado gegeven, dus daar zullen we weer goed gebruik van maken!

Tot snel maar weer lieve mensen!

Saludos,
Marieke

• 04 Juli 2008 - 07:46

Els:

Heyj heyj,
    Jammer dat het alweer voorbij is, maar aan al het leuks komt een eind he!Supermooie en coole foto's weer! Nu weer back to work! Succes daarmee en groetjes aan Bibi ook! Btw is het nu mijn beurt:p, Marco komt volgende week yes eindelijk:D! Marco en Johnny zullen dit wknd vast nog wel ff meeten!
    XXX
    Els

• 04 Juli 2008 - 12:36

Ivon:

Hey Mariek!

Too bad dat de reis er al weer op zit... Maarrr... wel vet goed dat je nu weer back to work gaat! Ik ben hier inmiddels een kippenactie begonnen. Vrienden en familie moeten het ontgelden! Hehe! Dus ik zet jullie ook weer flink aan 't werk :D

Liefs Ivon

• 04 Juli 2008 - 17:54

YDV:

Wat is dat nou? Zijn de bandjes eraf? :|

• 04 Juli 2008 - 18:09

Maaike:

Hey Marieke! Wat jammer dat je maand met johnny er al weer op zit :( Maar gelukkig kun je niet lang treuren want zo te horen krijg je het meteen heel druk. Succes met alles
    xxx Maai

ps. de foto's zijn heel mooi ;)

• 06 Juli 2008 - 18:49

De Meester:

Yo marr,
    normaliter reageer ik niet op je berichten maar na het zien van deze foto's (voornamelijk 1)heb je iig 1 iemand blij gemaakt! :P
    nou..tot snel en een kus